СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ

МОЖЕ ЛИ ДА СЕ РЕМОНТИРА ПРОДУКТЪТ ВИ?

Какво представлява ангажиментът за 15 години сервизна поддръжка на разумна цена?

От 1-ви януари 2022 г. Krups увеличи ангажимента си за сервизиране на своите продукти, като удължи периода, в който ще поддържа наличност на резервни части на достъпна цена, от 10 на 15 години. Това се отнася както за нови уреди, пуснати на пазара през 2022 г., така и за такива, които все още се произвеждат.

96% от продадените артикули през 2021 г. отговарят на условията за 10 години сервизна поддръжка. Taка Krups засилва своя ангажимент в цяла Европа.

KRUPS ЗАЕДНО С ВАС...

Нашите продукти са проектирани така, че да се ремонтират, разглобяват и сглобяват лесно.

Разполагаме с огромен брой резервни части (във Франция се съхраняват над 40 000 резервни части за нуждите на Европа), за да можем да ремонтираме това, което е необходимо, на достъпна цена.

Някои цифри

Инженерите на Krups предлагат модификации базирани на оперативната обратна връзка, за да са сигурни, че новите поколения от продукти са още по-лесни за ремонтиране. Всеки нов продукт е систематично анализиран, така че да отговаря на етикета за "15 години сервизна поддръжка на разумна цена".

15 години

Krups се ангажира да предоставя резервни части за почти всички свои продукти в период от 15 години след закупуването им*.

5,7 милиона резервни части

в над 15 000 м2

За да се гарантира незабавната наличност на резервни части, половината от складовите наличности са подсигурени предварително за следващите няколко години за продукти, които вече не се произвеждат.
Ремонтът често е по-евтин от замяната на продукта, главно поради спада в цените на резервните части (средно с около 30 % от 2012 г. насам). Поправката не променя по никакъв начин качеството на продукта и ограничава въздействието на отпадъците върху околната среда.
* Повече от 95% от продуктите, продадени от Groupe Seb в Европа през 2016 г., подлежат на сервизна поддръжка ( като 22% от тях могат да имат не повече от една или две части, които не са налични на "разумна" цена за ремонт)

KRUPS БЛИЗО ДО ВАС…

Най-добрите услуги за ремонт на вашите продукти се предоставят от обучени специалисти на Krups, които винаги ще търсят решения за удължаване на живота на вашия продукт.

Днес повече от 6500 оторизирани сервизни центрове са на ваше разположение, за да гарантират устойчивостта на вашите продукти в целия свят, независимо от страната на закупуване или употреба.

Натиснете бутона, за да намерите най-близкия оторизиран сервизен център. Не забравяйте първо да проверите дали вече има решение на вашия проблем, посочено в раздела "ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ".

6.500 локации на
сервизни центрове

Възможността за поправка е лесна

Просто посетете най-близкия оторизиран сервизен център и дефектната част на вашия продукт Krups ще бъде заменена бързо.

По този начин e възможно отстраняването на неизправности в продължение на много години, дори и след изтичане на гаранцията.

3D принтиране
за лесен ремонт и дълготрайна употреба на вашите продукти

За да гарантира продължителността на живота на определени пластмасови резервни части, от май 2016 г. Krups тества първите продукти, ремонтирани с 3D отпечатани резервни части.

‘‘

Сега осъзнаваме, че това са продукти, които заслужават дълъг живот

Ален Паутро – вицепрезидент по удовлетвореност на потребителите

Вижте интервюто